ماه آسمان نیلیا

دوران بارداری

1393/2/8 2:08
نویسنده : مامان ندا
331 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که تصمیم به ساخت وبلاگ برای دختر نازم دارم تا چند روز دیگه قراره به دنیای جدید بیاد .یعنی دوم اردیبهشت ماه

در این دوران تا نه ماهگی ویار خیلی شدیدی داشتم و به همین دلیل همه می گفتند :این نیلیا چه نیلیایی بشه.

به کمک خواهرم مامان آرسام و آرمیس این وبلاگ و درست کردم تا خاطرات دخترم و برای همیشه ثبت کنم

خواهرم که هنوز طعم خاله شدن را نچشیده بی صبرانه منتظر تولد نیلیا جونه.هم چنین بابا بهنام چون واقعا دوران خیلی سختی رو گذروندم .

ان شالله که یه نی نی ناز مثل آرمیس تا چند روزه دیگه به خانواده دو نفره ما اضافه می شه

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 16:00
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر